Calendari

A continuació es detalla la proposta de procés i les dates orientatives de realització:

  1. Conèixer les necessitats, interessos i expectatives de la comunitat educativa. Maig
  • Cal incloure en aquesta primera detecció de necessitats a docents, alumnes i famílies.
  • Cal demanar què ha funcionat, que pot ajudar a millorar, que facilitarà, en que hem d’insistir? Amb alguns criteris: Han de ser propostes vinculades i lligades a processos d’innovació i que reforcin els propòsits pedagògics plantejats per Creixen Educació.
  • El procés per a recollir aquesta informació pot ser divers en funció del grup al qual es demani informació: Xerrada debat (tutoria, Assemblea…) entre els alumnes. Debat reflexió entre els docents, amb aportació d’informació del departament d’innovació. Enquesta, bústia de suggeriments, debat reflexió amb famílies delegades.
  1. Prioritzar. Juny
  • El Consell Rector ajudat per suport docent i/o famílies prioritza amb una plantilla que objectivi el màxim possible: Adequació a principis Creixen; Impacte de la implementació; Facilitat en la implementació; acceptació…. les necessitats i expectatives de la primera fase del procés.
  1. Informar. Setembre
  • Prioritzades i justificades es fa conèixer a la comunitat les línies a concretar. Aquesta comunicació pot fer-se en les reunions de principi de curs, aprofitant-les per demanar voluntaris per ajudar a concretar les propostes amb la plantilla de projectes.
  1. Concretar i definir. Octubre
  • La concreció la porta a terme el consell rector, l’àrea o departament d’innovació de l’Escola, l’equip directiu de l’Escola, i els voluntaris que hagin volgut participar en algunes de les línies a concretar.
  • Amb les línies generals que provenen de la fase anterior portar-les a la concreció amb la plantilla de projectes: Dates d’implementació, objectius, etapes a implementar, pressupostos, etc..
  1. Informar. Octubre
  • Primera presentació de les propostes concretes en els Espais de Participació. Les propostes poden ser esmenades o matisades en aquests espais.
  • Els Espais estan oberts a totes les persones sòcies.
  • Es faran suficients Espais per a que puguin assistir tants socis com vulguin.
  1. Redefinir i concreció definitiva. Novembre
  • Recollida de les possibles propostes que s’hagin fet en els Espais per a redefinició definitiva.
  • Aquesta concreció definitiva la porta a terme el Consell rector, l’àrea o departament d’innovació de l’Escola, l’equip directiu de l’Escola, i els voluntaris que hagin volgut participar en algunes de les línies a concretar.
  1. Aprovació Gener
  • Presentació a l’Assemblea de les propostes per a aprovació.